Čelní, kuželočelní a šnekové

Převodovky

Čelní převodovky - PUJOL

Čelní převodovky série KX

 

Čelní převodovky série I

 

Čelní převodovky série DX

Čelní převodovky série LA

Čelní převodovky série LX

Čelní převodovky série S

Čelní převodovky série SX

Čelní převodovky TH model TANDEM

Čelní převodovky TK model TANDEM

Čelní převodovky - KUMERA

Čelní převodovky řada F CUMPACT

Čelní převodovky řada G CUMPACT

Čelní převodovky řada LX (jednostupňové)

Čelní převodovky řada D (pro vysoké zatížení)

Čelní převodovky kombinace čelní a šnekové převodovky, řada COVERA

Čelní převodovky převodovka pro navijáky, řada LP

Čelní převodovky jednostupňová čelní převodovka řada LH

Čelní převodovky čelní a duální řada PTO

Kuželočelní převodovky - KUMERA

Kuželočelní převodovky řada F CUMPACT

Kuželočelní převodovky řada G CUMPACT

Kuželočelní převodovky řada D (pro vysoké zatížení)

Kuželočelní převodovky řada SG (pro míchačky)

Kuželočelní převodovky řada E (pro míchačky s vysokým zatížením)

Šnekové převodovky - KUMERA

Šnekové převodovky dvojitá šneková převodovka řada COVERA

Šnekové převodovky řada COVERA

Šnekové převodovky kombinace čelní a šnekové převodovky, řada COVERA

Šnekové převodovky + předstupeň STADIO - MOTIVE

Šnekové převodovky

Převodovky jsou vybaveny řadou plnících zátek, olejoznakem a vypouštěcí zátkou. Množství těchto prvků umožňuje variabilitu montážních pozic. U převodovek do velikosti BOX90 je mazání zajištěno syntetickým olejem, od velikosti BOX110 je mazání zajištěno minerálním olejem.
 
 Katalog - Šnekové převodovky + předstupeň STADIO

Od typu 75 jsou na šnekové hřídeli namontována dvě kuželová ložiska, což zlepšuje mechanickou rezistenci na axiální síly, které přenáší šnekové kolo. Navíc kombinace této vlastnosti se dvěma kroužky (namontované na převodovky velikosti 75 až 110 udržují mazivo uvnitř ložisek, i když na ně nedosahuje olejová lázeň) nebo alternativně speciální RS štít na ložiscích umožňuje montáž celé řady BOX od velikosti 25 až do velikosti 150 v pozicích V5 a V6 bez potřeby dalších zásahů.

Kvůli snížení hlučnosti, zvýšení efektivnosti a životnosti, je šneková hřídel vyrobena z cementované oceli a šnekové kolo je ze slitiny bronzu ZCuSn12. Před montáží musí být šnekové kolo zaběhnuto.
Styčné plochy jsou opracovány kvůli perfektní hladkosti. Epoxidový nátěr vyruší negativní efekty porozity hliníku a ochrání skříň před oxidací. Nově patentovaná řada šnekových převodovek BOX má skříně vyrobeny z hliníkové slitiny od velikosti 25 do velikosti 90 a z litiny železa od velikosti 110. Skříň byla navržena ve 3D CAD softwaru s programy, které analyzují termální disperzi a strukturální resistenci/deformaci při pracovním zatížení. Montážní pozice B6 nebo B7 jsou povoleny u všech převodovek řady BOX, díky přidání 2RS samomazacích ložisek na výstupní hřídeli. V praxi, celá řada BOX může být montována v jakékoliv pozici bez nutnosti uvádět ji v objednávce. Dva bezpečnostní plastové uzávěry na výstupu jsou vždy dodávány, aby zajistily ochranu převodovky BOX během přepravy a uskladnění a od nechtěného kontaktu s cizími předměty při práci.

PŘEDSTUPEŇ STADIO

Konstrukce STADIO je modulární a může proto být dodávána samostatně k montáži na jakýkoliv typ motorové příruby (PAM).

Není nutné předmontovat jakoukoliv část na motorovou hřídel.
STADIO je dodáván firmou Motive naplněný syntetickým olejem, který vydrží doživotně bez nutnosti údržby. Jako všechny připojitelné převodovky a motory vyráběné firmou Motive, celá řada STADIO může být montována v jakékoliv pozici bez nutnosti to uvádět v objednávce. Účinnost při jmenovitých otáčkách je 98%. Počáteční účinnost je vždy nižší než účinnost při jmenovitých otáčkách. Předstupeň nemůže být použit samostatně, ale pouze v připojení k jiné převodovce. Prášková barva odstraní negativní efekty hliníkové porozity a ochraňuje skříň před oxidací. Kvůli snížení hlučnosti, účinnosti a životnosti jsou ozubená kola tepelně opracovaná, (HRC59-63) zušlechtěná ocel 20CrMnTi (UNI7846).

Čelní převodovky ROBUS - MOTIVE

ROBUS čelní převodovky

Až na velikost Robus 20, mají všechny velikosti Robus oko na zavěšení a zdvih. Je jednoduché je kontrolovat a udržovat. Minimální požadavky na údržbu. Všechny velikosti jsou dodávány se syntetickým olejem. Jediněcný tvar, monoblok, litinové tělo, robustní skříň a příruba jsou extrémně odolné.
Velké víko z lehkého hliníku umožňuje jednoduchý přístup a kontrolu.
 Katalog - Čelní převodovky řady ROBUS

PAM příruby a dutá hřídel.
Výběr duté vstupní příruby umožňuje přímou montáž jakéhokoliv standardního motoru. Jedinečná konstrukce převodovky Robus umožňuje montáž jakékoliv velikosti ve všech montážních pozicích. Této flexibility je dosaženo samomazacími ložisky na vstupní a výstupní hřídeli.
Modulární design s oddělitelnou výstupní přírubou a patkami umožňuje snadnou a rychlou konverzi mezi patkovou a přírubovou verzí. Různé oddělitelné patky z pevné litiny umožňují převodovkám Robus zaměnitelnost s ostatními značkami.
+ 6 zaměnitelných zátek, vč. Odvzdušňovací zátka a olejoznaku.
+ mechanické části jsou fixovány v pozici pojistnými a distančními kroužky. To také zajišťuje lepší absorpci axiálního tlaku a prodlužuje životnost ložisek.

NAVRŽEN PRO VYŠŠÍ SPOLEHLIVOST
Použití vysokopevnostní oceli jako 15CrMo4 a tvrzené na 58 ±2 HRC snižuje míru opotřebení ozubených kol. Všechna ozubená kola mají profil dle DIN 3962 třída 6 s přihlédnutím na nízkou hlučnost a vysokou efektivnost. Hřídele jsou vyrobeny z oceli 42CrMo4 tvrzené na 23-35 HRC, což zvyšuje jejich kapacitu vydržet smykové namáhání.
Mechanická odolnost a servisní faktor čelní převodovky jsou nejvíce ovlivňovány vzdáleností středů posledního stupně. Řada Robus potvrzuje, že je velmi odolná. Jednostupňové převody od 2 do 6, společně s příslušnou velikostí převodovky znamenají matematicky větší počet zubů a velikost (modul) každého ozubeného kola, tím je lépe dělené zatížení mezi jednotlivé převodové stupně.
Duální ložisková podpěra na vstupní hřídeli zajišťuje přesnou souosost ozubených kol prvního stupně a snižuje vibrace, a tím i opotřebení ozubení. Přenosová hřídel je podpořena třemi ložisky, bez přesahu kol, což způsobuje větší ohybovou pevnost a lepší záběr. Tím se zvyšuje možnost přetížit převodovku a snižuje se hlučnost. Menší přesah vzdálenosti podpůrného ložiska zajišťuje větší odolnost při radiálním zatížení.

 

Čelní převodovky - REGGIANA RIDUTTORI

Čelní převodovky Čelní převodovky P série

Čelní převodovky Čelní převodovky PC/3 série

Kuželočelní převodovky - REGGIANA RIDUTTORI

Kuželočelní převodovky Kuželočelní převodovky RH série

Kuželočelní převodovky Kuželočelní převodovky RV série

Čelní převodovky - BENZLERS

Čelní převodové motory jsou projektovány tak, aby zlepšily výkon každé aplikace. Spojka zajistí rychlý přechod, s minimálním neplánovaným přestávkovým časem aniž by se snížil výkon nebo specifikace.
Převodové motory mohou být dodávány s uzávěrem zpětného chodu nebo s ventilací.

Čelní převodovky Série M

Přímé čelní motorové převody nabízejí vysoce efektivní a kompaktní řešení pohonu, které se hodí do většiny aplikací.

Čelní převodovky Série F

Násuvná čelní převodovka s integrovaným reakčním ramenem.

Čelní převodovky Série G

Spirálové paralelní hřídele. Použití v prostředích se středním zatížením, kde je nutný vysoký výkon a převod.

Šnekové převodovky - BENZLERS

Šnekové převodovky jsou k dispozici v různých velikostech. Série A je určena pro všechny typy zatížení. Převodovky včetně výstupní hřídele a příslušenství ke hřídeli mohou být namontovány v různých pozicích.

Šnekové převodovky pro vysoké zatížení

Série ER šnekových převodovek pro vysoké zatížení jsou přímo zaměnitelné s převodovkami David Brown (Radicon).

Šnekové převodovky série AM

Střední řada převodovek série A nabízí velikosti 1002, 1252, 1602 a 2002. Jednoduchá univerzální skříň pro všechny velikosti umožňuje použití celé řady společných dílů a jejich vzájemnou zaměnitelnost.

Šnekové převodovky typ BS

Série BS je jedničkou ve spolehlivosti. Typ BS nabízí dobrou schopnost šokového zatížení s tichým chodem a velkým rozsahem převodů.

Šnekové převodovky Šnekové převodovky typ AJ

Série A Junior dodáváme ve velikostech 280, 410, 510, 610, 730 a 860. Univerzální skříň pro všechny velikosti převodovek umožňuje kombinovat celou řadu společných dílů. 

Šnekové převodovky pro vysoké zatížení

Šnekové převodovky série AM

Šnekové převodovky typ BS

Šnekové převodovky Šnekové převodovky typ AJ

Kuželočelní převodovky - BENZLERS

Dodáváme výrobky s vysokou životností, flexibilitou a spolehlivostí. Benzlers nabízí tři typy kuželočelních převodovek. Se standardním kroutícím momentem i pro aplikace s těžkým zatížením.

Kuželočelní převodovky Série K

Kuželočelní převodovky s integrovanou skříní a patkami. Jsou nabízeny v provedení s jednou hřídelí nebo v rozšířeném provedení s dvěmi výstupními hřídelemi.

Kuželočelní převodovky Série H

Dodává se v několika provedeních - verze paralelní i úhlová; s jedním, dvěma, třemi nebo čtyřmi úhlovými stupni. Série H byla vyvinuta pro aplikace s těžšími cykly a je lehce adaptovatelná tak, aby vyhověla specifickým požadavkům zákazníků. Používají se například v nejnehostinnějších dolech.

Kuželočelní převodovky Série C

Kuželočelní motorové převody s vysokou efektivitou a kompaktním provedením. Lze použít prakticky ve všech průmyslových oblastech.

Kuželočelní převodovky Série K

Kuželočelní převodovky Série H

Kuželočelní převodovky Série C

Šnekové převodovky Hydro-Mec - BJ-GEAR

Nabízíme širokou řadu šnekových převodovek BJ-Gear. Jednotlivá provedení kombinují výběr skříně převodovky, montážní polohy a možnosti připojení, typy přírub, hřídelí, volbu olejových náplní, povrchových úprav atd.

Robustní a spolehlivé
Šnekové převodovky BJ-Gear jsou jednoduché a spolehlivé. Používáme výhradně komponenty vysoké kvality, jako je skříň ze slitiny hliníku a oceli. Šnekové převodky jsou tepelně opracované a leštěné. Šneková kola jsou z vysoce kvalitních slitin bronzu, což zajišťuje optimální chod. Gufera u šnekových převodovek jsou vybavena přídavným břitem, který efektivně brání vniknutí prachu a vody. Navíc jsou převody doživotně mazány syntetickým olejem.

Velké převody 100:1 v jednom kroku
Standardně umožňují šnekové převodovky snížení převodu až do 100:1 v jednom stupni nebo 10000:1 ve dvou stupních. Ekvivalentní ozubení se stejným převodovým poměrem a se stejným přenosem síly bude větší než šnekový převod. Přitom šnekové převody jsou jednodušší.
Dvojstupňový převod je možné sestavit jako standardní nebo jako speciální převodovku.

Nízký hluk
Šnekové převodovky BJ-Gear a servopohony jsou extrémně tiché. Díky velmi tichému chodu šnekového převodu kombinovaného s použitím slitiny a přesností při výrobě a montáži komponentů. Úroveň hlučnosti našich převodovek je snížena na absolutní minimum.

Úhlové převodovky
U šnekové převodovky jsou vstupní a výstupní hřídel k sobě kolmé. To je nejvýhodnější pro jednoduché umístění převodovky. Šneková převodovka je úhlovou převodovkou. Což často usnadňuje konstrukci pohonu.

Silná ložiska v pevné skříni
Výstupní hřídel šnekové převodovky BJ-Gear je velice pevně usazená ve skříni převodovky a je ideální pro přímé zavěšení na kola, pohyblivá ramena a další části.

Samozavření převodovky
U převodovek s velkými převody dodává BJ-Gear samouzavírací prvek, který v mnoha případech může být použit jako brzda nebo extra zabezpečení. Také vřetenové převodovky s lichoběžníkovým vřetenem jsou samouzavírací.

Šnekové převodovky jsou modulární a umožňují velké množství kombinací. Skříň je vyrobena ze slitiny hliníku nebo železa a může být dodána s ocelovou nerezovou dutou hřídelí. Vstupní strana je vybavena přírubou pro elektromotor nebo s volnou vstupní hřídelí. Výstupní strana převodovky je standardně vybavena dutou výstupní hřídelí, ale je samozřejmě možné montovat hřídele na obou stranách.

Šnekové převodovky mohou být dodávány s reakčním ramenem, přírubami různých velikostí nebo patkami pro připevnění ve třech různých pozicích. Pokud nestačí převod jednoho stupně převodovky, je možné ho zvýšit připojením přídavné šnekové nebo čelní převodovky. 

Šnekové převodovky Hydro-Mec řady 0 a P jsou dostupné s centrováním 30-110 mm. Jsou nabízeny jako suplement k námi vyráběným převodovkám série BJ.

Šnekové převodovky Hydro-Mec řady Q jsou dostupné s centrováním 40-125 mm.

Převodovky Hydro-Mec řada 0

Převodovky Hydro-Mec řada P

Převodovky Hydro-Mec 030+030

Převodovky Hydro-Mec Q30-Q13

Převodovky Hydro-Mec P4Q-Q1+511

Převodovky Hydro-Mec 43Q-15Q

Čelní převodovky BJ-GEAR - řada Strong

Čelní převodovky Strong jsou vyrobeny z dobře čistitelné slitiny a mají skříň z pevné slitiny. Zajišťují max. kroutící moment s vysokou přesností převodovky. Jsou použita ložiska, která zajišťují bezpečný chod a vysokou životnost. Gufera jsou standardně vyrobena z nitrilové gumy.

Čelní převodovky Strong jsou dodávány ve dvou a třístupňovém provedení. Čelní převody s výstupním kroutícím momentem do 2400 Nm a s převodovými poměry od 2:1 do 80:1 v závislosti na velikosti převodovky. Čelní převodovky mohou být dodány včetně motorové příruby a spojky pro přímou montáž motoru na střídavý proud nebo jakéhokoliv jiného speciálního motoru. Mimo to může být čelní převodovka dodávána v patkové nebo přírubové verzi.
Převodovka může být vyrobena dle přání zákazníka, např. s výstupní hřídelí z nerezové oceli atd.
 

Typ
(2-stupně)
Převody Max.
kroutící moment
[Nm]
Typ
(3-stupně)
Převody Max.
kroutící moment
[Nm]
MA/MF-0 3,1 - 21,8 45      
SA/SF-1 2,8 - 22,5 190 SA/SF-1 7,7 - 79,4 190
      SA/SF-2 18,2 - 47,4 280
SA/SF-3 2,2 - 21,5 600 SA/SF-3  7,4 - 71,7 600
SA/SF-5 2,0 - 15,2 1300 SA/SF-5  4,0 - 52,5 1300
SA/SF-7 2,8 - 15,9 2400 SA/SF-7  10,4 - 58,9 2400

 

Čelní převodovky Strong

 

 

Čelní převodovky Strong s přírubou MF0

 

Čelní převodovky BJ-GEAR - řada C Hydro-Mec

Čelní převodovky řady C jsou nabízené jako doplněk k naší řadě Strong. Čelní převodovky ze slitiny jsou vhodné k vysokému zatížení s vysokou účinností. Vstupní strana je vybavena přírubou pro elektromotor nebo s volnou vstupní hřídelí. Převodovka může být uchycena do patek, které se hodí i k jiným značkám na trhu nebo přírubami různých velikostí. Převodovka může být dodána s 1, 2 nebo 3 stupni ozubených kol. Převodové poměry jsou od 7:1 do 680:1. Maximální výstupní kroutící moment je 2100 Nm.

1-stupňová Hydro-Mec 501C-901C

2- a 3-stupňová Hydro-Mec 502C-903C

Čelní převodovky BJ-GEAR - řada A Hydro-Mec

Čelní převodovky řady A nabízíme jako doplněk k řadě Strong, jsou hliníkové. Vstupní hřídel může být dodána s motorovou přírubou nebo s volnou hřídelí. Výstupní strana je vždy dodávána s volným hřídelovým koncem. Převodovka může být uchycena do patek, které se hodí i k jiným značkám na trhu nebo přírubami různých velikostí. Převodovka může být dodána s 1, 2 nebo 3 stupni ozubených kol. Převodový poměr od 3:1 do 363:1 a max. kroutící moment na výstupu 520 Nm.

1-stupňová Hydro-Mec 211A-511A

2- nebo 3-stupňová Hydro-Mec 202A-603A

Kuželočelní převodovky BJ-GEAR

Kuželočelní převodovky řada X a C Hydro-Mec

BJ-Gear dodává kuželočelní převodovky, které jsou vyrobeny ze slitiny nebo z hliníku a vyznačují se vysokou účinností do 96%. Kuželočelní převodovky jsou k dostání jako patkové, přírubové nebo hřídelové převody. S pevným výstupním hřídelem nebo dutým výstupním hřídelem pro připojení svěrného spoje. Převodovky jsou standardně dodávány pro PAM el. motory.

Převody řady X- od 5:1 do 589:1 a max výstupní kroutící moment 410 Nm.
Převody řady C-od 7:1 do 821:1 a max výstupní kroutící moment 1000 Nm.

řada X Hydro-Mec [X22S-X63A]

řada C Hydro-Mec [113C-134C]

Helical bevel gear reducers MOTOVARIO - B Series

HELICAL BEVEL GEAR REDUCERS - B series

B - IB - PB - CB

The technological content of B-Series gear reducers allows for an extraordinary performance/lifespan ratio. These highly versatile gear units are successfully used in a vast number of industrial and civil applications. B-Series units offer excellent value for money and output torque/weight ratio, especially considering that they need very limited servicing. 

Available in cast iron from size 063 to 163.

Certifications Available: ATEX 2GD/3GD

Warranty: Two years from date of delivery.

NMRVpower - NMRV - NRVpower - NRV - HA31/NMRV - HW/NMRVpower

  • Sizes: 060-080-100-125-140-150-160
  • Available versions: B - fitted for motor coupling, IB - with input shaft, CB - with compact motor, PB - fitted for motor coupling with flexible joint
  • Casing with feet FC, flange SC and universal UC
  • Power up to 90 kW
  • Gears hardened and tempered with shaved or ground profile
  • Gearing with 3 reduction stages
  • Gleason spiral bevel gear pairs with run-in profile, mounted as second reduction stage for a higher resistancee

 

  • Reduction ratios between 5,71 and 187,24
  • Torque max 13.000 Nm and admissible radial loads max 80.000 N
  • High-strength casings optimized with FEM analysis and input and output flanges of grey cast-iron G200 to ensure top level performances and high reliability
  • Load capacity calculated and verified according to ISO 6336 and AGMA 2001
  • Painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder
  • Accessories: torque arm, output flange, output shaft, shrink disk, backstop device, protection cover kit, viton oil seals, reinforced output, assembly/disassembly kit
  • xxxx

Helical bevel gear reducers MOTOVARIO - BA Series

HELICAL BEVEL GEAR REDUCERS - BA series

BA - IBA - CBA

The technological content of B-Series gear reducers allows for an extraordinary performance/lifespan ratio. These highly versatile gear units are successfully used in a vast number of industrial and civil applications. B-Series units offer excellent value for money and output torque/weight ratio, especially considering that they need very limited servicing. 

Available in aluminium from size A40 to A70.

Certifications Available: ATEX 2GD/3GD

Warranty: Two years from date of delivery. 

NMRVpower - NMRV - NRVpower - NRV - HA31/NMRV - HW/NMRVpower

  • Sizes: A40-A50-A70
  • Available versions: BA - fitted for motor coupling, IBA - with input shaft, CBA - with compact motor
  • Universal casing
  • Power up to 5,5 Kw
  • Gears hardened and tempered with shaved or ground profile
  • Gearing with 2 and 3 reduction stages
  • Hypoid bevel gears for size A40 and A50, gleason bevel gear pairs for size A70, all with run-in profile

 

  • Reduction ratios between 7,62 and 442,76
  • Torque max 450 Nm and admissible radial loads max 10.000 N
  • Casing in die-cast aluminium alloy
  • Load capacity calculated and verified according to ISO 6336 and AGMA 2001
  • Painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder
  • Accessories: torque arm, output flange, output shaft, shrink disk, viton oil seals

Helical gear reducers MOTOVARIO - H Series

Helical gear reducers - H Series

Charakteristic

Designed to offer maximum reliability even in the harshest operating conditions, the H product series guarantees complete versatility and is suitable for applications that require high radial loads. The H-series includes a large number of extremely versatile models, in cast iron (sizes 030 to 140).

Certifications Available: ATEX 2GD/3GD

Warranty: Two years from date of delivery.

Helical gear reducers H - IH - PH - CH

  • Sizes: 030-040-050-060-080-100-125-140
  • Available versions: H - fitted for motor coupling, IH - with input shaft, CH - with compact motor, PH - fitted for motor coupling with flexible joint
  • Casing with feet, flange F or universal U
  • Power up to 45 kW
  • Gears hardened and tempered with shaved or ground profile
  • Gearing with 1, 2 and 3 reduction stages

 

  • Reduction ratios between 1,23 and 282,10
  • Torque max 8.000 Nm and admissible radial loads max 55.000 N
  • Cases in G200 grey cast iron for high strength and optimized with FEM analysis
  • Load capacity calculated to ISO 6336 and verified according to AGMA 2001
  • Painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder
  • Accessories: output flange, backstop device, viton oil seals

Helical gear reducers MOTOVARIO - HA Series

Helical gear reducers - HA Series

Charakteristic

Designed to offer maximum reliability even in the harshest operating conditions, the HA product series guarantees complete versatility and is suitable for applications that require high radial loads.

The H-series includes a large number of extremely versatile models, in cast iron (sizes 030 to 140) or aluminium (sizes A30 to A60) casing.

Certifications Available: ATEX 3GD

Warranty: Two years from date of delivery.

Helical gear reducers GA - IHA -CHA

  • Sizes: A30-A40-A50-A60
  • Available versions: HA - fitted for motor coupling, IHA - with input shaft, CHA - with compact motor
  • Casing with feet, flange F or universal U
  • Power up to 5,5 kW
  • Gears hardened and tempered with shaved or ground profile
  • Gearing with 1, 2 and 3 reduction stages

 

  • Reduction ratios between 1,33 and 353,98
  • Torque max 500 Nm and admissible radial loads max 8.000 N
  • Cases in die-cast aluminium alloy
  • Load capacity calculated to ISO 6336 and verified according to AGMA 2001
  • Painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder

Worm gear reducers MOTOVARIO - VSF series - NMRV

Worm gear reducers, combined and with pre-stage reduction unit

Charakteristic

NMRV and NMRV POWER worm gear reducers currently represent the most advanced solution to market requirements in terms of efficiency and flexibility. The new NMRV Power series, also available as compact integral helical/worm option, has been designed with a view to modularity: low number of basic models can be applied to a wide range of power ratings guaranteeing top performance and reduction ratios from 5 to 1000.

 

Certifications Available: ATEX 2GD/3GD


Warranty: Two years from date of delivery.

NMRVpower - NMRV - NRVpower - NRV - HA31/NMRV - HW/NMRVpower

  • NMRV – Sizes: 025-030-040-050-130-150
  • NMRVpower – Sizes: 063-075-090-110
  • Available versions: fitted for motor coupling, with input shaft, with torque limiter
  • Power up to 18,5 kW
  • Cases up to 110 in die-cast aluminium alloy and over 130 in G200 grey cast iron
  • Ratios between 5 and 100
  • Max torque 1.550 Nm and admissible radial loads max 18.000 N
  • Aluminium units are supplied complete with synthetic oil and allow for universal mounting positions, with no need to modify lubricant quantity
  • Worm wheel: bronze Cu Sn12 Ni2 (UNI7013-10)

 

  • Ground worm profile ZI (UNI4760)
  • Loading capacity in accordance with: ISO.14521, DIN.3996, BS 721, AGMA 6034, ISO 6336, DIN 3990, DIN 743, ISO 281
  • Size 030 and over are painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder
  • Available with pre-stage unit: HA31 for NMRV040/NMRV050, HW 030/040 for NMRV-P Series
  • Worm gear reducers are available with diffferent combinations: NMRV+NMRV, NMRVpower+NMRV, NRV+NMRV, NRVpower+NMRV, HA31+NMRV, HW/NMRVpower, IHW/NMRVpower
  • Options: protection cover, torque arm, output flange, output shaft kit, torque limiter, viton oil seals, low/high temperature and food grade oil, filling/drain/breather/level plug, reinforced output

Worm gear reducers MOTOVARIO - VSF series - SW

Worm gear reducers and combined units

Charakteristic

The SW reducer, which complements the Motovario NMRV gear reducer, has a shaft height between 30 and 110 mm (Baugrößen 030 bis 105) and a compact round smooth body casing design that reduces the space as much as possible.

For better reliability and compatibility/effectiveness of supply, the gearing, the bearings, the motor flange and the accessories are those of the NMRV series.

Warranty: Two years from date of delivery. 

Worm gear reducers SW - ISW

  • Sizes: 030-040-050-063-075-090-105
  • Available versions: SW - fitted for motor coupling, ISW - with input shaft, SWL - with torque limiter
  • Power up to 7,5 kW
  • Aluminuium units are supplied complete with synthetic oil which allows universal position mounting, with no need to modify lubricant quantity. Moreover units without plugs reduce the risk of oil oxidation and contamination.
  • Reduction ratios between 5 and 100
  • Max torque 630 Nm and admissible radial loads max 12.000 N
  • Cases in die-cast aluminium alloy

 

  • Worm wheel: bronze Cu Sn12 Ni2 (UNI7013-10)
  • Ground worm profile ZI (UNI4760)
  • Excellent mechanical strength while being especially lightweight
  • Load capacity calculated to BS721-83 and verified according to Niemann
  • Painted with RAL 5010 blue epoxy-polyester powder
  • Worm gear reducers are available with diffferent combinations: SW+SW and SW+ISW
  • Options: torque arm, feet mounting, output flange, output shaft kit, cover, double extention high speed shaft

ŠNEKOVÉ PŘEVODOVKY TRAMEC

Série X

Šnekové převodovky vyrábíme ve dvou řadách: série: X a H.

Série X představuje set šneku a ozubeného kola, k dostání ve verzi XA s hřídelí a XF-XC s upevněním pro motor.

Verze XF (skříň + objímka nabízí velkou univerzálnost, aby vyhovovala velkému spektru aplikací a poskytuje vyšší efektivnost než kompaktní řada XC, u které je kladen důraz na prostorovou efektivnost.

Série H nabízí stejné vlastnosti jako série X s přídavkem: předstupně čelního kola na vstupu, což zaručuje vyšší výkon a širší rozsah převodových poměrů než je tomu u série X.

Velikosti 110 a 90 mají skříň ze slitinového monobloku, když menší velikosti používají skříň z litého hliníku. Šneková hřídel je vyrobena z kalené a broušené legované oceli.

Šnekové kolo má litinový náboj s vložkou z litého bronzu. Dutá výstupní hřídel je standardem.

K dostání široká škála možností:

Druhý vstup, výstupní příruba, jednoduché nebo dvojité prodloužení výstupní hřídele, omezovač kroutícího momentu se žlabovým kabelem, reakční rameno.

Série K

Série K je kulatou verzí šnekových převodovek. Je k dostání jedině s kompaktním vstupním připojením.

Velikosti 110 a 90 mají skříň ze slitinového monobloku, když menší velikosti používají skříň z litého hliníku. Šneková hřídel je vyrobena z kalené a broušené legované oceli. Šnekové kolo má litinový náboj s vložkou z litého bronzu. Dutá výstupní hřídel je standardem.

K dostání široká škála možností:

Druhý vstup, výstupní příruba, jednoduché nebo dvojité prodloužení výstupní hřídele, omezovač kroutícího momentu se žlabovým kabelem, reakční rameno.

KUŽELOČELNÍ PŘEVODOVKY TRAMEC

Série H

Šnekové převodovky vyrábíme ve dvou řadách: série: X a H.

Série X představuje set šneku a ozubeného kola, k dostání ve verzi XA s hřídelí a XF-XC s upevněním pro motor.

Verze XF (skříň + objímka nabízí velkou univerzálnost, aby vyhovovala velkému spektru aplikací a poskytuje vyšší efektivnost než kompaktní řada XC, u které je kladen důraz na prostorovou efektivnost.

Série H nabízí stejné vlastnosti jako série X s přídavkem: předstupně čelního kola na vstupu, což zaručuje vyšší výkon a širší rozsah převodových poměrů než je tomu u série X.

Velikosti 110 a 90 mají skříň ze slitinového monobloku, když menší velikosti používají skříň z litého hliníku. Šneková hřídel je vyrobena z kalené a broušené legované oceli.

Šnekové kolo má litinový náboj s vložkou z litého bronzu. Dutá výstupní hřídel je standardem.

K dostání široká škála možností:

Druhý vstup, výstupní příruba, jednoduché nebo dvojité prodloužení výstupní hřídele, omezovač kroutícího momentu se žlabovým kabelem, reakční rameno.

KOMBINOVANÉ ŠNEKOVÉ PŘEVODOVKY TRAMEC

Série XX - KX - KK

Kombinací dvou šnekových převodovek se dosáhne velmi nízké účinnosti, ale skutečnost, že lze dosáhnout podstatného snížení rychlosti v extrémně omezeném prostoru, však činí toto řešení velmi zajímavým a někdy nenahraditelným.

Kombinované šnekové převodovky jsou dostání v sériích: KX, XX a KK.

Série KX a KK jsou k dostání pouze ve verzi připojení k el. Motorům IEC.

Série XX je k dostání ve verzi hřídele XXA a dvěma verzemi motorové spojky: XXC (compact) a XXF (s kloubovým řešením).

Dutá hřídel je dodávána standardně.

K dostání široká škála možností:

Druhý vstup, výstupní příruba, jednoduché nebo dvojité prodloužení výstupní hřídele, omezovač kroutícího momentu se žlabovým kabelem, reakční rameno

ŠNEKOVÉ PŘEVODOVKY TRAMEC S DVOJITÝM VÝSTUPEM

Série VM

Série APS zahrnuje speciální převodovky, které mají vyhovět speciálním požadavkům. Kinematický pohyb se přenáší ze šnekového hřídele a dvou šnekových kol tak, aby byly k dispozici dva výstupní hřídele se synchronním otáčením. Převodovky mohou být poháněny elektromotorem nebo motovariátorem vybaveným pevnou přírubou s rozměry odpovídajícími specifikacím IEC.

Skříně a příruby

Jsou vyrobeny z hliníku s nátěrem BLUE RAL 5010.

Šnekový hřídel

Vyroben z legované oceli. Tvrzené a broušené.

Šnekové kolo

Vyrobeno z bronzového ozubeného pásu UNI 7013 GcuSn12 vloženého do onze toothed band. Vloženo litím do litinového pouzdra UNI 5007 G20

Ložiska

Na hřídeli a dvou výstupech jsou namontována kuželíková ložiska.

Mazání

Převodovky jsou normálně dodávány bez maziva. Na vyžádání mohou být dodány se syntetickým mazivem.

WORM GEARBOXES TRAMEC

SÉRIE SFK - SRK - BFK - BRK

Šnekové převodovky kruhového tvaru vyrobené z litého hliníku jsou lehké a vyžadují omezený prostor. Části spojky (patky a příruby) jsou oddělené, a proto nabízejí možnost získat nespočet verzí. 
 
 

COMBINED WORM GEARBOXES TRAMEC

SÉRIE SCFK - SCRK - BCFK - BCRK

Šneková převodovka s válcovým předstupněm. Kombinovaná šneková převodovka s dvojitým šnekovým hřídelem nabízí převody vysoké rychlosti.